WOŁGA KLUB POLSKA Strona Główna WOŁGA KLUB POLSKA
Strona i Forum dla wszystkich miłośników i właścicieli aut marki Wołga

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[tuning] Tylne zawieszenie by Kolar
Autor Wiadomość
brodacz 


Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 32
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-02-15, 14:05   

Ciekawy pomysł na deskę. jak obniżyłeś zawieszenie ? Tył wygląda kozacko :-D
 
     
Kolar 
Metal works

Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 23
Skąd: Szczyrzyc
Wysłany: 2014-02-17, 18:15   

brodacz napisał/a:
Ciekawy pomysł na deskę. jak obniżyłeś zawieszenie ? Tył wygląda kozacko :-D

Z deską musiałem coś wykminić bo chciałem zegary z merca wsadzic i jednakowe przełączniki teraz mam dylemat czy deske walić w kolor nadwozia i przełączniki w kolor tapicerki czy na odwrót daszek na desce mam obszyty na czarno ...
Co do zawieszenia to wyklepałem resory na prosto a sprężyny obciołem o 2,5 zwoja, koło mam 15 " a w orginale jest chyba 14 "?
_________________
R-rajdy
W-wódka
D-dupy
 
     
brodacz 


Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 32
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-02-17, 18:49   

tak. Oryginale są 14". Twoje felgi pochodzą chyba z żuka. Zastanawiam się właśnie jak obniżyć u siebie tył. Za wschodnią granicą wsadzają profil stalowy pomiędzy resory,a most. Tylko że takie rozwiązanie powoduje że przesuwa się dolne mocowanie amortyzatora i wg mnie oryginalny amor może być za krótki. Pomysł z klepaniem resorów rozwiązuje ten problem, ale ciekawe jak się tym jeździ?

Co do deski to jak pomalujesz całość w kolorze nadwozia może wyglądać fajnie, ale to twoje auto i ma spełniać twoje oczekiwania i wyobrażenia więc nic nie sugeruje ;-)
 
     
Kolar 
Metal works

Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 23
Skąd: Szczyrzyc
Wysłany: 2014-02-17, 19:20   

Jak sie tym jeździ to jeszcze nie wiem ale jak sie w dwójke chuśtamy w bagażniku to nie dobija ani nic sie nie dzieje wiec pewnie na komforcie nie bedzie ubytku bo twardość sie nie zmienia tylko wysokość
_________________
R-rajdy
W-wódka
D-dupy
 
     
Jakub 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 154
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2014-02-19, 12:34   

Właśnie myślę, że może dobijać- spada skok zawieszenia, więc przy tej samej twardości na pewno wcześniej wyczerpie się zapas skoku zawieszenia. Moim zdaniem, należałoby dołożyć jeszcze jedno pióro resora i dać silniej tłumiące amortyzatory- tak, aby zawieszenie było twardsze.
 
     
Kolar 
Metal works

Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 23
Skąd: Szczyrzyc
Wysłany: 2014-06-19, 10:56   

Siema ! :) Po testach moge napisac z czystym sumieniem ze jak ktoś nie chce tracić komfortu orginału ( nie było mi dane go zasmakowac :) ) to odpusccie sobie klepanie resora i ciecie sprezyn bo jest fajnie ale ping pong straszny :) sprubuje jeszcze amory zmienic ale raczej nie pomoże . Mi to nie przeszkadza, wieszam sie jak Obama
_________________
R-rajdy
W-wódka
D-dupy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Strona wygenerowana w 0,009 sekundy. Zapytań do SQL: 9