 |
WOŁGA KLUB POLSKA
Strona i Forum dla wszystkich miłośników i właścicieli aut marki Wołga
|
podłączenie sekcji pompy hamulcowej |
Autor |
Wiadomość |
szychu
szychu
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2017-10-07, 13:59 podłączenie sekcji pompy hamulcowej
|
|
|
Witam wszystkich.
Wymieniłem cały układ hamulcowy w mojej 2410 - do wymiany poszło wszystko począwszy od serwa poprzez pompę przewody i na ostatnim cylinderku i szczęce skończywszy. Stare pozostały tylko bębny ponieważ są OK.
Zauważyłem jednakże jedną rzecz której nie jestem pewny i stąd pytanie.
Jak podłączyć przewody do pompy dwusekcyjnej ?? czy pierwsza sekcja powinna iść na przednie koła a druga na tylne czy może odwrotnie??
Czy jest to jakaś istotna różnica czy nie, a jak jest to na czym polega???
Ja podłączyłem pierwszą sekcję na tył drugą na przód bo tak było poprzednio, ale mnie to męczy czy jest różnica. W sumie przełożenie tego nie jest trudne i wymaga niewielkiego zachodu. Kto zna odpowiedź?? kto pomoże rozwiać wątpliwości, a może ktoś ma 2410 to jakby sprawdził jak jest u niego to byłbym wdzięczny. |
|
|
|
 |
Trouver
Trouver

Dołączył: 30 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-10-12, 22:41 Re: podłączenie sekcji pompy hamulcowej
|
|
|
Ciekawe, A jeździłeś nią po wymianie? Czujesz jakąś różnicę? |
_________________ Wołga Gaz 21`65, Wołga Gaz 24`80, Syrena 105`75, ZAZ 968M`80, Polonez 1500`80, Polski Fiat 125p `69, Łada 2106 `84, Łada 21011 '75 |
|
|
|
 |
szychu
szychu
Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2017-10-14, 13:12
|
|
|
Jeździłem po wymianie ale szczęki niedotarte więc całość chodzi jeszcze topornie. Trochę słabo odbija pedał i stąd te moje wątpliwości. Wymienione wszystko na nowe więc powinno chodzić elegancko. Słabe hamowanie na razie to wina jak sądzę niedotartych szczęk ale słabe odbijanie pedała to nie wiem czemu. Czekam na jakiegoś użytkownika 2410 żeby sprawdził jak ma podłączone sekcje. POMOCY - SPRAWDŹCIE
[ Dodano: 2017-11-12, 19:07 ]
Już nie trzeba sprawdzać, sam znalazłem - dla potomnych:
- pierwsza sekcja pompuje na przednie koła, druga na tylne. Przewody krzyżują się po wyjściu z sygnalizatora awarii hamulca.
To tyle. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| Strona wygenerowana w 0,009 sekundy. Zapytań do SQL: 9 |
|